miercuri, 6 octombrie 2010

Errare humanum est , sed perseverare diabolicum



Dupa cum am banuit , adresa pentru aducere aminte depusa alaltaieri la registratura Primariei (vezi aici) nu a ramas fara efect : azi , in jurul orei 14.00 , am fost vizitat la domiciliu de o mica delegatie (formata din doua angajate ale Primariei) care mi-a inmanat , sub semnatura , urmatoarea adresa :


In maniera obisnuita , am fost informat ca sunt (ca de obicei) in eroare , ca relatia de "parteneriat" public-privat existenta intre patrimoniul comunitatii si d-nii Lazar (zis Joker) & Ratiu este ireprosabila , ca institutiile statului au “controlat – gasit bine” , s.a.m.d. . Necazul este insa cu aritmetica : oricum ai da-o , 300 este mai mare decat 56 . In plus , graba (sau starea de nervozitate - vezi dimensiunea semnaturii) predispune la greseli : cand afirmi in scris ca una din adresele emise de institutia pe care o conduci nu contine datele solicitate de petent desi aparentele indica exact contrariul (vezi aici) , iti bati cuie in talpa . Singur . Am scris cuie ? Piroane ...*   
Ca sa n-o lungesc , in cateva minute am  incropit o alta sesizare pe care am si depus-o :



Ramane sa gandesc ce cai voi urma . Aproape sigur , insa , voi sesiza Curtea de Conturi a Romaniei . Deci nu Camera Judeteana , ci Curtea de Conturi . Zilele astea voi incepe sa redactez sesizarea .


* Art. 289 C.P.  –  Falsul intelectual 

Falsificarea unui înscris oficial cu prilejul întocmirii acestuia , de cãtre un functionar aflat în exercitiul atributiilor de serviciu , prin atestarea unor fapte sau împrejurãri necorespunzãtoare adevãrului ori prin omisiunea cu stiintã de a insera unele date sau împrejurãri , se pedepseste cu închisoare de la 6 luni la 5 ani . 
..

Niciun comentariu: