luni, 20 decembrie 2010

O intrebare pe zi


                   Cu ochii dupa ... diverse oportunitati .

Apropos de evreul american Sörös : este adevarat ca detine actiuni la compania miniera Newmont Mining Corp. , care , la randul ei , detine cca. 80% din actiunile Rosia Montana Gold Corporation ?


Daca da , cum se impaca Sörös investitorul in Gold Corporation cu Sörös ONG-istul ecologist militant ? Sa fie oare adevarate schemele “retelei Sörös pro-anti-Rosia Montana” care circula pe Internet (sursa : roncea.ro) ?  

                                       Surpriza !

P.S. Priviti cu atentie a doua schema . Veti descoperi in increngatura un ONG local cunoscut … 

Voi aprofunda documentarea si voi reveni .   

UPDATE :

        Imediat dupa publicarea acestui articol am fost vizitat de doi  distinsi oaspeti (vezi captura de mai jos) : unul din L.A. / U.S.A. (oaspete care a solicitat traducerea articolului) , celalalt de la SC Rosia Montana Gold Corporation S.A. . Asta numesc eu operativitate ...


 

4 comentarii:

Denisa spunea...

Oare a fost vizitat si Roncea?

Florin Staicu spunea...

Cu certitudine .

Denisa spunea...

La multi ani si multa sanatate in noul an!

Florin Staicu spunea...

In mod ciudat , am descoperit al doilea comentariu al d-vs. (si alte cateva) doar acum (7 ian. 11) . Inca nu-mi explic cum de nu am fost notificat . Il public , cu scuzele de rigoare .

Va doresc , si eu , sanatate , liniste sufleteasca si multi ani .