duminică, 22 ianuarie 2012

Hidra din Lerna



Nu ma numar si nu m-am numarat in nici un moment printre simpatizantii lui Basescu , desi aparent as fi avut motive . Spre exemplu , si eu sunt convins ca avem prea multi bugetari , parte din ei mult prea bine platiti ; si eu sunt de parere ca statul roman plateste mult prea multe pensii nejustificat de mari ; si eu cred ca invatamantul si sanatatea trebuie reformate ; si eu dispretuiesc parlamentarii si nu dau doi bani pe presa , s.a.m.d. . Cu toate astea , nu numai ca nu l-am simpazitat niciodata (pe Basescu) , ci l-am detestat profund . Motivul : i-am vazut clar , de la bun inceput , si falsitatea , si lacomia , si setea de putere si lipsa caracterului .

Asememenea , n-am dat doi bani nici pe PDL . Ca toate celelalte partide , si asta a strans tot soiul de oportunisti si arivisti lipsiti de principii si fara caracter , manati doar de setea de parvenire . 

Fara sa am vreo afinitate cu sustinatorii neinregimentati ai actualei puteri - gen Mircea Toma & co. , sunt absolut sigur ca asa numita alternanta la putere nu va aduce nimic bun pentru romani . … E suficient s-o privesti pe una ca Rovana Plumb scremandu-se sa planga de grija Romaniei ca sa intelegi ca USL-ul nu este o alternativa fasta pentru Romania .
...

Adevarul este ca intreaga clasa politica romaneasca e clonata dupa un singur model : oportunistul lacom , fara Dumnezeu , fara caracter si fara principii , care se inchina unui singur idol : banul .

In fapt , aceasta sleahta de stransura poate fi comparata cu Hidra din Lerna , a carei capete sunt partidele politice . In necunostinta de cauza , in ’89 am dezgropat capul nemuritor al acestui balaur . 

Ca si in cazul monstrului , nu foloseste la nimic sa-i tai capetele ; in locul lor cresc imediat altele . Partidele sunt doar efectul , nu cauza raului . Cauza este sistemul . Sistemul este cel care trebuie schimbat .

Aud diversi mercenari naimiti de puternicii zilei repetand obsesiv aceiasi tampenie : actualul sistem nu este perfect , dar este cel mai bun . Si este imuabil . Nimeni si nimic nu-l poate inlocui . Nici acum , nici in vecii vecilor .

Aceasta este greseala repetata de-a lungul istoriei de toti cei care , vremelnic , au acaparat puterea : au crezut ca atat ei , cat si oranduirea lor , sunt si vor ramane vesnice . Dar vesnica e doar schimbarea .

In chiar acest timp , actualul sistem - vazut de parazitii politici ca etern - paraie din toate incheieturile . Si nu numai in Romania …


P.S. De azi , Antena 3 ii da tare de tot cu Monarhia salveaza Romania . Nici vorba … In plus , imi pare ca nu sunt multe cai mai sigure si mai rapide de a compromite protestul decat insinuarea unei legaturi intre protestatari si penibilul print Duda ... 

Niciun comentariu: