marți, 21 februarie 2012

In perioada urmatoare …



… voi face , pe rand , urmatoarele demersuri :

1. voi solicita Curtii de Conturi a Romaniei sa-mi comunice stadiul in care se afla cercetarea celor sesizate de mine in 20 octombrie 2010 .

2. voi solicita Agentiei Nationale de Integritate sa-mi comunice stadiul in care se afla cercetarea celor sesizate de mine cu adresa nr. 76.167/G/II/30.06.2011 .

3. voi solicita Tribunalului Mures - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal sa-mi comunice stadiul in care se afla doua din cererile mele avand drept subiect chemarea in judecata a Primariei Sighisoara .

4. functie de cum vor evolua lucrurile , probabil voi sesiza DNA cu privire la doua fapte savarsite de salariati ai Primariei Sighisoara . 



UPDATE :

Ca sa n-o lungesc inutil , am trimis deja solicitarea catre Curtea de Conturi a Romaniei . Urmeaza solicitarea catre ANI .



UPDATE 22.02.12  :

Am trimis si solicitarea catre Agentia Nationala de Integritate . 








Niciun comentariu: