duminică, 29 iulie 2012

O precizare ...



In sectia de votare ma intalnesc cu o cunostinta care banuiesc ca era observator din partea PDL-ului , si care , mirata , ma intreaba ceva de genul "ce faci aici asa de dimineata" ? La o asemenea intrebare , n-am gasit decat un raspuns pe masura (adica stupid) , respectiv "de cand astept momentul asta" . Replica interlocutoarei a fost "sa nu fii dezamagit" ...

Prin urmare , ma simt dator sa repet o precizare :

Votul meu pentru destituirea Basescului nu presupune nici o urma de simpatie pentru adversarii politici ai acestuia . Detest din adancul viscerelor toti politicienii . Daca mi-ar sta in putere , i-as agata pe toti si as uita de ei .

Nu am absolut nici un fel de incredere nici in PNL-isti , nici in "conservatori" , nici in PSD-isti . Sunt la fel de lacomi , de ticalosi si de ipocriti ca PDL-istii . Nu am absolut nici un fel de asteptari nici de la Ponta , nici - in pofida discursului remarcabil - de la Antonescu* .

Prin urmare , inca o data : motivul pentru care am votat azi nu a fost simpatia pentru cineva , ci ura** impotriva Basescului si a camarilei acestuia (Videanu , Boc , Udrea , Anastase , Paul-Vass , Berceanu , Boureanu , Olteanu , Boagiu , Flutur , Nelu Botis , Canacheu , Preda , Turcan , Tabara , Blaga , Feldman , Ridzi , Basa , etc. , etc.) .

Intr-un viitor cat mai apropiat cu putinta , sper sa-l vad pe Basescu in acelasi imobil in care este cazat Nastase .


* Cum as putea spera ceva de la cineva care a patronat numirea unui infractor de mare vocatie , asa ca "Gigi" Hutanu , in functia de sef corp control la Ministerul Transporturilor ?

** As fi putut ocoli cuvantul , dar as fi fost ipocrit .


Niciun comentariu: