miercuri, 10 octombrie 2012

Ziua Holocaustului



Motto : “Constiinta Holocaustului este in realitate o indoctrinare propagandistica oficiala, o masinarie agitatorica producatoare de lozinci si o viziune falsa asupra lumii, al carei tel nu e nicidecum intelegerea trecutului, ci manipularea prezentului.”  Boas Evron , scriitor israelian .
.

Desi incepand cu 2005 ne-am pricopsit cu o zi internationala a Holocaustului - in 27 ianuarie a fiecarui an - habotnicii politically correctness-ului si pupincuristii de meserie pripasiti prin ONG-urile de pe la noi au hotarat ca nu este suficienta si au mai impus , cu sprijin din exterior , una cu specific romanesc , in 9 octombrie .

Despre cat de jos te pot cobora servilismul si ipocrizia nu vreau sa scriu acum . O sa ma rezum la a remarca inca o data usurinta cu care se prostitueaza polticienii romani pentru a-si prezerva pozitia si privilegiile (vezi spectacolul oferit de Dan Sova , spectacol dezgustator pana la voma ...) .

Sa revin insa la subiect : daca as putea , de ziua Holocaustului as face cadou fiecarui roman o carte scrisa de un evreu , Norman Finkelstein . Titlul cartii este sugestiv : INDUSTRIA HOLOCAUSTULUI . Iata cateva idei din cuprinsul acestei lucrari de referinta :

- "Pentru seful Ligii Antidefaimare (ADL), Abraham Foxman, Holocaustul nu a fost un simplu exemplu de genocid, ci “un atentat aproape reusit asupra vietii copiilor alesi ai lui Dumnezeu si, astfel, asupra lui Dumnezeu insusi”. Iar vehementa lui Elie Wiesel in a sustine unicitatea Holocaustului nu e cu nimic mai mica atunci cand e vorba de unicitatea evreilor: “Totul cu privire la noi e diferit."

- "Daca toti cei care pretind ca sunt supravietuitori (ai Holocaustului , n.m.) chiar sunt cu adevarat" , obisnuia sa exclame mama mea (a lui Finkelstein , n.m.) , "atunci pe cine a mai omorat Hiler?"

- "Toti scriitorii Holocaustului sunt de acord ca acesta e unic, dar putini, dac-or fi si aceia, explica si de ce. De fiecare data cand un argument pentru unicitatea Holocaustului e respins empiric, se aduce unul nou in loc. Rezultatul, potrivit lui Jean-Michel Chaumont, este o multime de argumente care se bat cap in cap: “Nu se acumuleaza cunoastere. Mai degraba, pentru a intari argumentul precedent, fiecare nou argument pleaca de la zero”. Cu alte cuvinte, unicitatea e un dat in cadrul Holocaustului; a o dovedi reprezinta sarcina acceptata, a o contrazice e totuna cu refuzul Holocaustului. Poate ca problema tine de premiza, nu de demonstratie. Si chiar daca Holocaustul ar fi unic, care-i diferenta? Cum se va modifica intelegerea noastra daca Holocaustul ar fi nu primul, ci al patrulea sau al cincilea dintr-un sir de dezastre comparabile?"

- "Singura nota discordanta in timpul audierilor multiple din Congres cu privire la compensatiile pentru Holocaust a fost exprimata de senatorul Maxine Waters din California. (...) Waters a intrebat "cum s-ar putea adopta acest model pentru a-l utiliza in cazul muncii cu sclavi a stramosilor mei, aici, in SUA? (...) Reparatiile in cazul comunitatii afro-americane au fost condamnate ca fiind idei radicale si multi dintre cei care au incercat sa aduca aceasta problema in fata Congresului au fost ridiculizati."    
...

Cei care mai judecati inca cu capul propriu , cititi (in cazul in care n-ati facut-o deja) aceasta carte . NU acceptati minciuna si manipularea .  

                                    Norman Finkelstein (foto Wikipedia)

Versiunea originala a cartii in format .pdf o puteti gasi aici .

Niciun comentariu: