joi, 28 martie 2013

Inca o clarificare



Sandule ,

Consider inutila orice introducere , asa ca trec direct pe fond :

1. Ultima data cand ti-am citit blogul (pana alaltaieri seara) a fost in august anul trecut . In ceea ce ma priveste , evaluarea ta s-a incheiat . Nu ma intereseaza nici persoana , nici opiniile tale . Am angajat polemica ca pe o obligatie principiala .

2. Afirmatiile citate iti apartin integral . Maniera la care refuzi sa ti le asumi este josnica ; articolul care contine aceste  afirmatii a fost publicat in 07 iulie 2012 , iar tu ti-ai inceput concediul catre sfarsitul primei decade a lunii august . Prin urmare , minti fara jena . Din nou .

3. Pe Gheorghiu l-ai apreciat atat de intens si de sincer incat ai sfarsit prin a-l califica drept compromis .
Repeti insistent ca l-ai fi ajutat mult . Esti indiscret . Si exagerezi . Nepermis de mult . 
Si cum adica “la fel de bine aţi recunoscut ca la interviul de la Antena 3 a minţit în legătură cu D.D.” ? Nu te zgarie pe creier formularea ? Nu cumva incerci sa atribui unei pareri subiective , punctuale si neargumentate valoare de adevar absolut ? Stii cum se cheama ceea ce incerci sa faci ?
In ceea ce priveste “dezvaluirile intime” pe care mi le reprosezi , nu sunt deloc “dezvaluiri” , ci marturisiri publice facute de cel in cauza la Antena 3 si pe blogul personal . Sau nu stiai ? Stiai , ca ai facut deja trimiteri la acel interviu , asa ca minti din nou .

4. Observ ca o parte consistenta din randurile pe care mi le adresezi sunt dedicate invitatiei de a ma evita . Ca sa te parafrazez , asta spune multe despre tine … In rest , ce sa zic ? Nu ma evita . Cauta-ma .

5. Afirmi ritos ca Romania este si tara ta . Daca-i si a ta , de ce o injuri ori de cate ori ai ocazia ? De ce-i insulti simbolurile ? De ce-i batjocoresti valorile ?
Prezumi ca mi-as asuma rolul de “instanţă care decide cine este şi cine nu este român” si asta te revolta pana la incoerenta . Sfarsesti halucinant (ca sa te citez) , impingand prezumtia pana la poarta “lagarelor de concentrare” . Ca remediu , iti sugerez sa incerci sa te obisnuiesti cu faptul ca exista si alte opinii , judecati de valoare si sisteme de valori in afara celor insistent propovaduite de apostolul Soros si ucenicii sai . E dificil , dar alternativa este ridicolul perpetuu .

6. Afirmi insidios ca tu muncesti si nu ai timp sa intri “in polemici desarte” . Din nou iti joaca feste memoria ? Ai si uitat deja cine a initiat si cine intretine polemica ? Sau poate sunteti doi si nu stiti unul de altul ?
Cu “Sunt mult mai multe lucruri plăcute în viaţa asta decât a pierde vremea ore întregi zilnic în faţa calculatorului…” , ipoteza unei dedublari a personalitatii chiar nu mai poate fi exclusa … Tu cum te-ai caracteriza din perspectiva acestei sustineri si tinand cont de bogata ta activitate de publicist si comentator on-line ? Inconsecvent ? Ipocrit ? Disperat ? Instabil ?
In ceea ce priveste alinierea cuvintelor in pagina (sic !) , ia-o ca pe o forma de respect pentru rigoare . Tu intelegi conceptul de "respect pentru rigoare" , Sandule ? 

… Cu fiecare rand pe care mi-l adresezi , imi intaresti convingerea ca nu am gresit cand am concluzionat ca esti "un om mic . Mic , mic . Atat de mic , incat mi-e rusine ca te-am considerat egalul meu si prieten pe deasupra" .  

                  
P.S. Chiar nimic-nimic despre "(...) nu am putut urî pe nimeni, niciodata" si "(...) il urăsc" ? Si nu mai insista cu pronumele de reverenta , ca intre noi , oricat as vrea , nu mai e cazul . Renunta , ca te adancesti tot mai mult in ridicol ...
.

Niciun comentariu: