luni, 13 mai 2013

Dinspre Primarie duhnește din nou a șmen



Astazi s-a intors si primarele dintr-un binemeritat concediu , concediu in care presupun ca s-a refacut dupa stresul pe care i l-a cauzat procesul de constiinta in urma caruia a hotarat ca o condamnare la inchisoare cu suspendare nu este motiv de demisie .  

L-am contactat sa-l intreb de ce nu aplica Regulamentul de acces , trafic si parcare auto in Cetateapatrimoniu universal” .

Asa am aflat ca probabil in cursul saptamanii asteia urmeaza sa se desfasoare o noua intalnire cu locuitorii Cetatii si cu operatorii in turism din Cetate , care vor fi consultati , din nou , in legatura cu un nou Regulament .

Adica atata va consultam pana iese ce vrem noi (noi , operatorii) .

L-am intrebat cine il mai impiedica acuma* sa aplice Regulamentul in vigoare . A baiguit cateva fraze lipsite de noima , dupa care a schimbat rapid vorba si m-a asigurat** ca noul Regulament va fi si mai restrictiv decat actualul . Spre norocul meu , discutia a fost telefonica .

Evident , nu l-am crezut si i-am si spus-o . Daca esti incapabil sa impui acest Regulament si cedezi la presiunile si la amenintarile operatorilor , cum o sa fii in stare sa le impui un Regulament si mai restrictiv ?

Doua concluzii preliminare :

1. Dupa ce voi primi raspuns la corespondenta in curs (adica in urmatoarele 2 saptamani) , voi sesiza Parchetul sau DNA (preferabil DNA , daca este competent) cu privire la neaplicarea unei HCL in vigoare .

2 . Am neglijat nepermis de mult operatorii in turism . O sa ma straduiesc sa fac corectiile necesare*** . 


   *  pana acum doua saptamani ar fi aplicat Regulamentul , da' nu putea de Sarbu .
  ** in anticiparea concluziilor consultarii .
*** pe cativa dintre operatori si pe majoritatea alesilor as testa metoda ilustrata in filmul recomandat anterior ...

Niciun comentariu: