marți, 9 iulie 2013

La solicitarea primarelui , ...



... in cursul zilei de astazi s-a mai consumat o consultare a locuitorilor Cetatii cu privire la Regulamentul de acces , trafic si parcare in Cetate . Scopul propus consultatilor de catre edili (ma refer aici strict la cuplul primar & viceprimar) a fost “completarea si imbunatatirea” Regulamentului pus in discutie .

Consultarea ar fi trebuit sa inceapa la ora 16.00 . Ca de obicei , cei doi edili au intarziat , proband inca o data dispretul fata de cei care le platesc salariile .
...

De la inceput , am pus doua intrebari simple : este actualul Regulament  valid si daca da , de ce nu se aplica ?

Intrebarile l-au deranjat vadit atat pe directorul Masca , care a incercat in doua randuri sa deturneze discutia , cat si pe junele Bandea , care le-a calificat – adevarat , indirect – drept "necivilizate" .

In loc de raspunsuri , acelasi Bandea mi-a reprosat ca nici eu nu as fi respectat Regulamentul , cu trimitere la autoturismul fiului meu . Pus in fata prevederilor Regulamentului , a retractat si si-a cerut scuze* .

In numele operatorilor in turism cu afaceri in Cetate , numitul Lazar zis Joker a propus , ca solutie de compromis pentru acceptarea aplicarii actualului Regulament , cumpararea , pe banii comunitatii , a unui autovehicol care sa asigure transportul turistilor si a bagajelor din Orasul de Jos la locurile de cazare din Cetate . M-am declarat de acord cu acest compromis dintr-un motiv simplu : costurile alternativei – respectiv ale respingerii “propunerii” - ar fi fost , cu siguranta , mai mari .  

In principiu , locuitorii Cetatii am fost de acord sa nu “imbunatatim” actualul Regulament , ci sa-l aplicam , punct de vedere la care s-au raliat – spre surprinderea mea – si parte din operatorii prezenti , sub rezerva arata anterior .

Am retinut si cele cateva tentative ale primarelui de a forta discutarea “imbunatatirii” actualului Regulament (tentative ramase fara rezultat) .
...

In concluzie , s-a convenit promovarea in C.L. a unui numar de hotarari in sensul celor discutate si “aplicarea mai ferma” , incepand cu zilele urmatoare , a actualului Regulament .

Desi cred ca lucrurile vor ramane asa cum sunt (adica Regulamentul va ramane optional) , voi urmari cu atentie daca si cum vor fi puse in practica cele convenite . Functie de felul in care va fi corectata (sau nu) situatia existenta , voi hotara daca trimit (sau nu) plangerea penala formulata cu privire la abuzul celor insarcinati cu aplicarea HCL 128/2011 . 


        * Am retinut atitudinile celor doi . Nu voi ramane dator . 
.

Niciun comentariu: