vineri, 27 decembrie 2013

Dupa cum m-am angajat ...



... inclusiv aici , azi am trimis catre Judecatoria Sighisoara Cererea de chemare in judecata a numitului Oprean Petre , consilier municipal PNL sau PDL (nu stiu sigur pentru care partid presteaza in aceasta legislatura) , pentru obrazniciile si calomniile proferate la adresa mea in sedintele Consiliului Local din 28.02.2013 si 28.03.2013 (vezi aici si aici) .

Motivul pentru care am amanat pana azi demersul a fost , in principal , sila din ce in ce mai mare care ma incearca ori de cate ori ma vad nevoit sa-mi irosesc timpul cu asemenea intreprinderi . Din nefericire , alternativa este inacceptabila .

Pentru cei care nu stiu cine este numitul Oprean Petre si vor sa afle , recomand articolul “Candidatul PNL la Primăria Sighişoara se joacă cu fondurile Spitalului din Laslea” , articol publicat in Ziarul de Mures in anul 2004 .  

Cu asta am onorat toate angajamentele luate in cursul acestui an .
.  

Niciun comentariu: